My Blog List

Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18 : Darah Gemuruh

Assalamualaikum.. haii pembaca sekalian.

Kali ini, Little akan kongsikan tentang pengalaman Little melakukan perbentangan bagi kelas Keterampilan Berbahasa. Little dan rakan sekumpulan telah memilih tajuk 'Disleksia dan Masalahnya' untuk perbentangan kali ini. kami telah melalukan persediaan sehari sebelum perbentangan bagi melancarkan perbentangan yang akan kami jalankan. sewaktu latihan, semua berjalan dengan lancarnya.

Tiba hari perbentangan, kami mengenakan tema ungu dan biru kerana pakaian yang sesuai juga akan membantu kami mendapat markah yang lebih baik. okay dah. sebenarnya, kat sini Little nak kongsikan yang Little adalah seorang yang mempunyai darah gemuruh.. (Haihhh)




ceritanya, Little ni memang ada masalah kalau berhadapan dengan orang ramai. tak ramai pun masalah laa. sewaktu perbentangan dijalankan kumpulan Little memilih tema perbentangan dalam bentuk ceramah. Little adalah penceramah kedua. disebabkan Little terlalu gugup, Little terkejut apabila penceramah pertama menyerahkan majlis kepada Little.

Ya Allah.. rasa tu tak boleh nak gambarkan macam mana. Dr Norazlina komen suara Little macam menangis.. Lagi laa malu. tapiii sebenarnya suara memang macam tu pun.. hahahahahahah...

eahh.. waktu kelas amali dah nak tamat laa.. nanti Little sambung potpet lagi.. jumpaaa nantiii.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook Memories

Instagram dah, Twitter dah, Blog dah, adobe Photoshop dah, calendar dah, sekarang Facebook plak.