My Blog List

Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18 : Rejectedd!!!!!!!!

REJECTED!!!!!!
.
.
begini kisah kena tolak ni, bukan kena tolak dengan crush tapi hasil kerja kena tolak dengan pensyarah. hahahahaha. sedih dia tu Ya Allah. sedih sangat rasa ditolak ni. walaupun bukan ditolak hati dan perasaan, sedih tu tetap ada. (sob. sob). hasil poster yang Little dan ahli kumpulan yang lain buat ditolak oleh pensyarah. katanya poster yang kami buat dia tak faham ape sebenarnya yang kami nak sampaikan. 
.
.
kami yang lurus ni pelik, macam mana la nak buat poster yang betol. bukan ke poster yang sepatutnya ada gambar pastu terangkan apa yang berkaitan? mushkil betol.. hahahaha.. noob sangat pasal poster ni. ihikk
.
.
kami ambil keputusan untuk buat poster yang lain. kali ni poster kami diterima, tapii.... ada TAPI laa pula... hahahahaha.. tapi poster yang kami buat tu tak de WOW. macam mana plak nak buat poster yang ada WOW. hahahahahahaha.. aduiii.. daa laa due da dekat. Kami dengan kelam kabutnya balik kolej, buat balik poster, daa laa hari tersebut tiba-tiba ada kelas ganti lagi.. penat tu tak boleh nak bincang.
.
.
namun, dalam penat, sedih, bergaduh nak buat macam mana, kami berjaya siapkannya sebelum duenya.. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook Memories

Instagram dah, Twitter dah, Blog dah, adobe Photoshop dah, calendar dah, sekarang Facebook plak.